maandag 22 oktober 2012

bronstijd in de A.W.D.

Ja zo werden we zaterdagmorgen welkom geheten het oergeluid van de natuur,op de 
parkeerplaats aangekomen hoorde wij het al,het klinkt als muziek in je oren.


wij waren zo gelukkig om met Ghita op stap te mogen,het was somber maar werd voor ons
een heerlijke warme dag.


het was heel druk met fotografen en bloggers natuurlijk,maar Ghita wist
 naar rustiger vaarwater te gaan en daar hebben wij van genoten. 

Ria kwamen we tegen  en ook  Peter o/a maar laat Ria nou de zelfde lens als ik hebben nou ze had
 gelukkig nog een paar goede tips voor mij.

volgens mij dacht hij als je jeuk hebt dan moet je krabbelen.

en dat is dan jammer van het boompje.


sommige zijn net mensen ze kunnen je zo gastrvrij aankijken dat je haast de benen neemt. 


als je burlt dan doe je dat ook met alle overgave,een dirigent zou hier jaloers op zijn. 

en uit het niets begint er spontaan een gevecht.


je stopt draai je om en dan van de andere kant probeer je gelijk een enorme dreun uit te delen. 


en dat herhaalt zich nog wel een paar keer want ze hadden toch even niets anders te doen. 


ja hier moest ik kiezen neem ik de voorste of de achterste ik heb voor de achterste gekozen.

en van al dat uitsloven word je natuurlijk hondsmoe.


ja en van lieverlee gingen er toch meer door de knieen. 

sommigen konden nog niet toegeven,die wachten tot er niemand meer keek,dit is vast een kleine
 selectie van een hele mooie maar bewolkte dag.zulke dagen genieten wij heel uitbundig van
,nogmaals bedankt Ghita.

Een reactie plaatsen

In en Um Deep,n

hier waren we voor veertien dagen uitgenodigd.om vakantie te houden. wat mot dat hier? wij kennen jullie helemaal niet. rust en ...