donderdag 25 oktober 2012

niet te filmen....


ja nog een log van die zelfde zaterdag met Ghita als gids
 in de A.W.D nou dat was geen straf hoor. 


hier verwacht je natuurlijk heel veel vogels maar nee alleen de wind. 

nou denk je  dat wij alleen aan het zoeken waren.


en dan soms draai je je even om en dan geniet je enorm van de natuur 

ik hoopte dat hij zou gaan vissen of zwemmen,maar ik besef dat je ook te veel kan willen.

net waren we nog met ons drieèn ,waar zijn ze nou gebleven??

nou ze bekijken het maar ik zie ze straks wel weer.bij de Mac.D

hier waren de meeste ook met herfstvakantie.

ik zit hier goed ,jullie zien mij toch niet.

jammer dat het somber weer was maar op een enkel spatje na bleef het toch nog droog.

maar het was natuurlijk heerlijk weer om te wandelen,en van de herfst te genieten.

helemaal zonder herten kan natuurlijk niet,dan kijken ze mij de volgende keer er zeker op aan.

Hij vind het wel welletjes

Een reactie plaatsen

gouwe ouwe

niet dat wij niet willen maar het gaat nog even niet en dat toegeven is al heel wat dus  maar even gouwe oude van stal gehaald.  ma...