maandag 15 oktober 2012

herfst in je eigen wijk.


voor de herfst hoeven we niet meer in de auto te stappen,want hij is hier ook al een beetje te zien. 


en herfst beleven we allemaal op onze eigen manier. 


soms gaat de ene tak eerder verkleuren dan de andere tak ( het lijken wel mensen) 


en soms staat je ineens voor een hele stoere beauty 

maar de eenvoud moeten we natuurlijk niet over het hoofd zien. 
dit missen we soms in het leven,even een doorkijkje om later te zeggen o ja zat dat zo.

nee deze kwamen niet uit de supermarkt maar groeide gewoon bij de singel.

deze stonden volop in de tuin bij de parochie


deze chineesche vriendinnen hadden de grootste lol. 

volgens mij kan hier ook gerust het label herfst aan gehangen worden.

wat heerlijk om zo even door je eigen wijk te wandelen.

zelfs hier kom je ze tegen.


en volgens mij ziet niemand ze gewoon. 

als je ze wilt fotograferen word je echt aangekeken van,,zal ik even een dokter bellen
 want volgens mij klopt er hier iets niet.

en hij ,hij zei vraag mij niet naar mijn mening want die weet je al.

Een reactie plaatsen

blijdorp-vervolg

zij probeerde mij te verleiden,ze was ook heel moeilijk te weerstaan.  gelukkig werd ik afgeleid door deze vrolijke bende die mij tru...