26 februari 2013

geen oord ter wereld ons meer waard.


dit is bij Burghsluis genomen 


richting Haamstede kom je hele mooie plekjes tegen 


de vuurtoren bij Haamstede  

die heeft het heel goed bekeken ,een groots overzicht.

niets bijzonders,maar het trok gewoon mijn aandacht. 


eten genoeg,voor hele families. 


Fazanten kom je hier heel veel tegen.

Deze gedenksteen bij Burghsluis gaf een mooi doorkijkje naar het museum.


deze ganzen kwam je in grote aantallen tegen. 

hier kon je overvaren ,ik dacht naar Colijnsplaat.(met dank aan Hannie)

28 opmerkingen:

  1. Ha, heerlijk! Ik ruik de zee, hoor de golven en snuif het zout op. Mooie foto's!
    Als ik het goed heb voer dit pontje naar Colijnsplaat. Ik ben er wel eens mee gevaren. In Veere was alleen een pontje naar Kamperland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i love the leading lines in both the first and last shots. and the pheasant is beautiful as well as those pretty geese!

    the furry pony continues to make me smile! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja zo kan dat voelen, in alle dankbaarheid kun je dara rondlopen en genieten hé,
    ik herken het bas:-)

    geweldig gevoel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi de eerste foto Bas.
    De fazant is een kleurrijke vogel.
    Je zou zo op het pontje stappen en je laten wegvoeren naar de overkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Piękne miejsca ze spaceru pokazane są na zdjęciach. Pozdrawiam.
    Mooie plekken om te wandelen worden getoond in de foto's. Yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die fazant heeft zich prachtig laten fotograferen zeg!
    Ja dat heerlijk gevoel an de wind in je haren en de zoute lucht in je neus. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende foto's!
    Ik hou van de zee, de wind en de omgeving. Je kunt lekker uitwaaien.
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van de vuurtoren opkomende, en nog veel meer, de zee van de laatste foto.
    Hebben een goede nacht.
    een knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er valt inderdaad genoeg te zien daar. Een mooie serie.
    De eerste foto is heel mooi met die rij palen, die in de verte verdwijnt.
    De grijze lucht en het water maken het geheel nog oneindiger.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Cobie en Bas
    Ja Zeeland is een prachtige provincie waar veel moois te zien is.
    Je geeft er een aardige bloemlezing van.
    Je fazant vind ik heel statig en goed van kleur.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's Bas, de fazant heb je heel goed vast gelegd.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh..... wat hebben we toch een ongelooflijke mooie plekken in ons landje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Overduidelijk een gebied waar je aan je trekken kunt komen, zeker in deze tijd van het jaar als rust belangrijk voor je is.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lijkt me een heerlijk oord voor een fotokuier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie serie Bas, pa fazant heb je ook erg mooi op de foto staan.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi verslag van deze wandeling langs de waterkant. De fazant steelt toch wel de show met zijn kleurrijke verenkleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. daar ben ik ook al ooit geweest (haamstede) alleen van die fazanten daar sta ik van op te kijken ,dat die daar ook zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very nice shots, I like the first one, interesting angle. The pheasant is a nice burst of colour against the plain background.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Cobie en Bas, leuk dat jullie zich gemeld hebben bij mijn blog.
    Heb rond geneusd in jullie blog, erg gezellig, moooie foto series. Heerlijk he de natuur in. ga jullie blog volgen, lijkt me leuk.

    Groeten Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is toch wel even smullen Bas .ik vertoef er ook graag aan het strand en de duinen..prachtige foto,s groetjes wim

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely shots, those geese are so pretty aren't they. Thanks for commenting on my blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bas dit is de plek waar wij altijd te vinden zijn rust, zee, duinen, vogels ,NATUUR in al zijn pracht !!!
    groeten , Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kunt aan de foto's zien dat het een fijne dag was, Bas. Mooie serie weer. Groetjes, Jole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik loop een beetje achter met reageren, ook dit is weer een mooie impressie van de Zeeuwse kust, een plek waar ik me ook wel zou vermaken met mijn camera.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen