zondag 24 februari 2013

naar zeeland

met de rolstoel kan je het beste beginnen bij de brouwersdam
dan kan Cobie in de auto blijven en toch meegenieten.


het was een hele gure wind ,daardoor was het wel heerlijk rustig. 


zelfs de vogels zagen er een beetje verkleumd uit. 


en denk erom dat ze eerste rang zaten. 


en zo zaten er wel meer op de uitkijk. 


hij was vergeten zijn snavel af te vegen. 

en dit is van,zal ik het doen of doe ik het niet.


en pootje baden is toch wel heel favoriet. 

uit de groep gejaagd,nou dan ga je toch alleen verder.


ondanks de afstand wilde ik hem toch plaatsen ,ik vond hem erg mooi. 


en deze waren in zulke grote aantallen dat het wel leek dat
 ze de polder over wilde nemen. 

het was echt genieten ,denk nou niet dat dit alles was,
nee ik zal er nog een blogje aan gaan wijden.

Een reactie plaatsen

achterhoeks ??

gewoon langs de weg. niks geen opdringerig personeel je kunt er rustig even over nadenken wat je zal doen.  niet te lang want de...