donderdag 21 februari 2013

uitzicht vanaf de plompe toren.

De plompe toren ligt bij Koudekerke aan de oosterschelde het zal vroeger
denk ik een uitkijkpost geweest zijn.


het word beheerd door natuurmonumenten en is vrij toegankelijk,ze hadden
 er alleen niet bij verteld dat de mensen vroeger veel kleiner waren
 en dat je het beste een zaklamp mee kon nemen je hoeft
 ook geen rugzak of zware apparatuur(groot) mee te nemen want
 dan bleef je onderweg wel steken,eerdat je boven was had ik
 mijn hoofd tig... keer gestoten dus moest ik haast met
 een schoenlepel terug. 


het is jammer dat je op de foto niet kan zien hoe ver je kan kijken 

als je in de buurt bent moet je beslist de toren beklimmen meer dan de
moeite waard (de nacht erop denk je daar anders over) 


ik kan wel gaan fantaseren wat ik hier zie en welke dorpen,maar
 ik ben hier ook helemaal vreemd dus daar waag ik mij maar niet aan.


maar dat het hier een prachtig vogelgebied is dat hoef ik 
niet meer te vertellen,dat laat ik op een volgend 
blogje nog wel zien.

Een reactie plaatsen

In en Um Deep,n

hier waren we voor veertien dagen uitgenodigd.om vakantie te houden. wat mot dat hier? wij kennen jullie helemaal niet. rust en ...