woensdag 19 februari 2014

binnenspelen


waar een bosje bloemen al niet goed voor is ,ook daar ken je op verschillende manieren plezier
aan beleven. 


bij de buurman stond de hortensia te verdrogen in de regen,dus heb ik er maar eentje naar
binnengehaald. 


Bas mijn schoonzoon had een projectiescherm voor mij op de kop getikt bij de kringloop dus met het
scherm erachter aan het experimenteren gegaan


nou lukt het ene beter dan het andere maar het is een beginnetje ik zag zulke mooie overal dat ik ook
de kriebels kreeg of is dat het voorjaar.? 


maar wat het ook is ik gaat het steeds leuker vinden. 


het lijkt wel goud. 


nee het lijkt niet, het is het. 


puur natuur. 


mooier kan goud toch niet zijn. 


helemaal klokkie gaaf en dan een tuin vol. z,on 1,5 meter hoog.


maar ook de tulpen waren mooi al was het van zeer korte duur. 


het gekke is dat ze aan schoonheid niet inboeten,net als de mensen. 


als we het maar willen zien. 


en voor dat zien hebben we geen" Hans Anders" of" Specsavers" voor nodig. 

Een reactie plaatsen

blijdorp-vervolg

zij probeerde mij te verleiden,ze was ook heel moeilijk te weerstaan.  gelukkig werd ik afgeleid door deze vrolijke bende die mij tru...