maandag 3 februari 2014

schaapherder is toch een hele verantwoording.


het voordeel van er echt heel dichtbij te mogen is dat ze na een poosje je volledig accepteren
,maar zodra ze geboren zijn hebben ze haast gelijk al de fiedel in hun kont.


ja heus ik kan al aardig op mijn benen staan. 


ja ik vind jou wel aardig maar er is maar èèn ding wat mij interesseert en dat is moedermelk. 


ja niks dat je er te dicht bij in de stal ligt maar dan kunnen ze ineens niet mer helemaal op de foto. 


en ja hoor niet scherp te krijgen je weet ook niet meer of je nou van voren of van achteren moet kijken


ik heb stellig de indruk dat melk is melk en de dichtbij zijnde is de klos. 


ja en het is zo klein ze ook zijn al dringen geblazen. 


ik heb alleen nog geen nummertjesautomaat kunnen ontdekken.


ja maar ik moet ook af en toe bijtanken want ze zuigen me leeg.


er werden dit jaar bij Martin 1000 lammetjes verwacht en die gaan van het voorjaar weer mee met de
 oudere de gemeentelijke dijken en stukken land begrazen en kortwieken. 


zij liggen nog even onder een lamp om wat aan te sterken.ze zijn ook nog niet helemaal opgedroogd.


nou denk je natuurlijk dat lammetjes uit een ei komen. 


nou nee er lopen ook gewoon kippen tussendoor en die hebben hun eigen regels,of ze doen
 gewoon waar ze zin in hebben. 


hier word een speelfort gebouwd voor de kids want er komt een open dag aan. 


gaan jullie je gang maar dat doen wij ook. 


en het leven gaat hier gewoon door ,moet je kijken hoe liefdevol de kleintjes verzorgd worden
en welkom zijn. 

Een reactie plaatsen

en nou de kouwe kant.

een beetje beledigd met een tweede plaats, maar het is dan maar zo.  ach ja we horen er blijkbaar ook nog bij.  het zal Ome Bram...