17 oktober 2024

broekpolder

eigenlijk was ik op zoek naar paddenstoelen maar dat werd een eenzijdige opgave voor mij
het blijkt dat ik de polder nog goed moet gaan verkennen maar
hier ben ik toch ook weer blij mee

het blijkt dat de grenscontroles zelfs hier zijn ingevoerd maar ze lieten mij met de scoot
er gewoon door.

er was dan ook geen spoor van enige actie

het leek er zelfs op dat je gescant werd op o die komt wel meer

ja zulke laantjes daar hoe ik van

tja ze kregen medelijden met mij en hadden er toch nog een paar dicht bij het pad gedropt.

even het eten laten zakken

en als je er eenmaal een paar hebt gezien dan komen er toch nog meer om het hoekje kijken

laat mij maar met rust dan gaat het goed

ja het was wel verscholen maar ontkwam er niet aan 

weer z.on prachtige laan

en dit was inie minie 

 

1 opmerking:

  1. Mooi herfstig logje met die mengeling van hooglanders en paddenstoelen. Het zal de komende tijd alleen maar mooier worden als de bladeren meer gaan kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen