21 oktober 2024

de Heemtuin om de hoek.

hier ga je heen voor de rust en gewoon te genieten jammer nog weinig echte herfstbeelden
en zeker niks geen paddenstoelen maar dat mag de pret niet drukken deze momenten
pak niemand je meer af .
bij een klein poeltje waar ik wat meer leven verwachte zelfs de vogels hadden deze dag vrij.
maar de rust die er vanuit ging is onbetaalbaar
ik moet alleen oppassen dat ze mij niet weer insluiten want dat is nou weer niet prettig.
er waren een paar mensen aan het werk maar dat was niet hinderlijk 
het is hier heerlijk 
ik had de indruk dat ik de enige bezoeker was

2 opmerkingen:

  1. Mooie plekje weer om alles even van je af te laten glijden en gewoon te genieten van het hier en nu. Dat is weer mooi meegenomen, Bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige fotos. Ik zie ook weinig paddestoelen.

    BeantwoordenVerwijderen