woensdag 8 augustus 2012

water en bootjes

wat is er mooier dan met warm weer je langs het water te begeven en voor sommigen om
 van de watertaxi gebruik te maken.


wij liepen samen dus zal ik jullie de flanerende dames besparen,als ik het in het kort
moest omschrijven,korter kon het niet.daar doen jullie het vandaag maar mee
,even wat anders want we dwalen af.ik zag voor de klussers onder ons een mooi klusbootje.


kijk dit is nou weer een leuk oud schuitje en word nog steeds gebruikt.


je kan niet zeggen dat er vroeger niet degelijk gewerkt werd.


valt dit nou oner de bonte,zwarte of gewoon vuile was.


eer dat je hiermee uitvaart zit er al een dagtaak op/.


de rotterdam het hotelschip waar zoveel over te doen is.


je kan hem haast van alle lokaties af zien.


en dan even meegenieten met de watertaxi.


volgens mij kan je beter met ( of zonder) badpak instappen


aan de kant hoor je het bootje gewoon slaan op de golven als er een groot vrachtschip langs komt.



nee ik was niet dronken maar ik stond op te korte
 afstand en kon hem niet inschuiven dus was
dit een oplossing.



hier kan je zien hoe hij vrij gaat komen van het water.


en hier hoeveel watrer hij maakt



er is ook een wat oudere rustiger versie.


even tussendoor ik wil wel bemiddelen.


zelf vind ik deze oudere taxi wel wat hebben.


dat zijn de hulptroepen en toezichthouders(sters)..
Een reactie plaatsen

en nou de kouwe kant.

een beetje beledigd met een tweede plaats, maar het is dan maar zo.  ach ja we horen er blijkbaar ook nog bij.  het zal Ome Bram...