zondag 19 augustus 2012

werkendam

heerlijk als je hier zo staat,dan ben je toch schatrijk.

nog een beetje fris en nu al natte sokken maar geloof me het is puur genieten


vanwege de maisvelden kon je de boerderij niet goed zien,maar zo heeft het een beetje
een mysrieuze uitstraling.


deze zat op een vootuitgescoven post leek het wel.


en zovol zaten een aantal bomen,het leek wel een samenscholing.


er was genoeg te beleven ,maar voor mij iets te ver weg.


hier nog zo,n groep totaal niet verlegen,eerder brutaal.


je komt ze haast overal tegen,maar ik vond dit zo,n mooi rustg plekje alleen jammer geen zon
,iets te vroeg.


ik werd verrast hij kwam ineens achter mij vandaan ,en vloog heel rustig over mij heen.


en dan komt er ineens nog een collega bij.


er is nog weinig zon maar het is hier toch wel heel vochtig en dat voelt al benauwd aan
 dus dat word stoppen voor vandaag.
Een reactie plaatsen

achterhoeks ??

gewoon langs de weg. niks geen opdringerig personeel je kunt er rustig even over nadenken wat je zal doen.  niet te lang want de...