15 augustus 2012

weertje buurvrouw !!


als je zo welkom word geheten op de vroege morgen door de natuur dan heb je toch
al een heel goed begin te pakken dacht ik zo.


maar als je dan een veld met rodekool tegenkomt met zo,n grote mooie rand speciaal
voor de bestrijding van luis daar word ik nou echt blij van.


ja en mooi ik heb hier echt even staan te genieten ,en nergens vertrapt of weggeplukt.niet te
 geloven dit kan dus ook


hier werd nog even vergaderd over wat ze vandaag weer uitgingen vreten.


zeg mien zullen we eens gek gaan doen?? ja jo doe nou eens mee.


kijk ik begin alvast kom nou,als jij niet komt dan zeg ik het tegen iedereen .


jij weet niet wat lekker is als jij zo doorgaat word je gewoon een ouwe zuurpruim.


nou dan niet je weet niet wat je mist ,maarja het zal wel aan jouw opvoeding liggen.

nou noet je niet gaan huilen zo meende ik het nou ook weer niet,maar je kan toch wel
eens een keertje meedoen.

4 opmerkingen:

  1. Ochtendstond heeft goud in mond, luidt het gezegde. Jij hebt daar weer goed van weten te profiteren met deze sfeervolle serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die eerste foto kan zo een natuurboek in Bas, want wat is die mooi!!!!! Je andere foto's ook, maar deze springt er echt uit.

    Mooi ook al die bloemen aan e akkerrand. Goed voor de flora en fauna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke reeks...

    die vrolijk stemt..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die 1ste foto is zooo mooi... op die manier de dag beginnen... die kan niet meer stuk. Prachtig stukje natuur daar. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen