zondag 30 juni 2013

gewoon genieten in de A.W.D.


zaterdagmorgen 7,30 wandelde wij bij ingang Oase naar binnen,het leek erop of wij het hele gebied
hadden afgehuurd .het duurde echt uren voordaf wij een jogger tegen kwamen,
en auto,s doe bestonden vandaag niet. 


door de goede begroeingen konden ze ons goed in de gaten houden. 


volgens ons is het a.s maandag toch pas 1 juli. 


maar vochtigheid doet wonderen. 


het waren enorm grote en heel mooi van struktuur. 


slaapwandelen komt toch schijnbaar ook bij hen voor. 


en dit staat gewoon mooi te zijn 


heel erg gekropt maar ik vond het zo.n mooi moment. 


wat er gebeurt was weet ik niet ,maar dit is wel haar laatste rustplaats. 


zeg hebben jullie die gasten gezien? net doen of wij ze niet zien,maar als ik het zeg
,dan is het wegwezen hoor. 


ach ik sta lekker verdekt opgesteld zo zien ze mij niet. 


hier haal ik mijn neus voor op,ze kunnen mij toch niet bijhouden. 


maar wij houden jullie echt wel in de smiezen hoor.


ach ik hoef voor jullie toch niet op te staan ,ik kan mij zo toch wel voorstellen! 


kijk en hier kwamen we eigenlijk voor,liefst nog iets kleiner maar we hebben zoveel gezien
 dat komt allemaal nog we hebben zonder dat we er erg in hadden zeven uur hier
doorgebracht .ja als je hier loopt dan is het echt tijdloos. 

Een reactie plaatsen

en nou de kouwe kant.

een beetje beledigd met een tweede plaats, maar het is dan maar zo.  ach ja we horen er blijkbaar ook nog bij.  het zal Ome Bram...