zaterdag 15 juni 2013

er is meer..


bij het klompenmuseum kom je niet uitgekeken iedere keer ontdekt je weer iets nieuws en nou zijn
we nog niet eens in het museum zelf geweest ,maar iedere keer een stapje verder. 


moeders mooiste stond ons op te wachten. 


de laatste nieuwe tractor , 

en vogels waren er in overvloed.


dit  zagen we op onze terugweg via de lekdijk naar vianen, 

dit werd duidelijk niet meer gebruikt. 
nou moeten ze gedacht hebben ik kan beter een trap van een klomp krijgen als dat er
een ijzeren staaf.........


als jullie hem toch niet meer gebruiken dan kan ik er nog wel wat mee. 


dit is voor de meeste toch wel verleden tijd.


en als dit niet bijgehouden word dan word het echt. rust-roest. 

Een reactie plaatsen

blijdorp-vervolg

zij probeerde mij te verleiden,ze was ook heel moeilijk te weerstaan.  gelukkig werd ik afgeleid door deze vrolijke bende die mij tru...