maandag 17 juni 2013

Hoeve Avondrust,


Een Hoeve die zeker een bezoek waard is ,in een hele kleine impressie zal ik jullie
overtuigen,een project zoals ik in de korte momenten dat wij er vertoefden
 door pure enthousiaste  idealisten gerund word een lokatie waar je heerlijk
 kan onthaasten en fantastische eerlijke producten kunt aanschaffen. 


je kan hier ponyrijden en gelijk een verhaal of sprookje tot je nemen. 


dit doen we niet bij iedereen  hoor.maar zo af en toe hebben we allemaal wel een
aai over de bol nodig toch.?


de achteringang van de steede. 


dit lijkt mij een heerlijk uilenverblijf. 


kinderfeesten er is echt heel veel mogelijk. 


maar nou komen we in een pareltje een hele oude boomgaard met soorten fruit die de meeste
van ons al helemaal vergeten zijn  


wij zijn eigenlijk in de hele verkeerde tijd van het jaar de bloesem is over en de vruchten
 moeten nog groeien en rijpen maar ik geef maar alvast een kleine indruk van iets heel groots. 

mispels de meeste kunnen het gezegde nog wel:  zo rot als een mispel.


de foto,s die we genomen hebben daar zouden we wel vijf blogs mee kunnen vullen. 


het komt niet helemaal tot zijn recht maar als je hier zit heb je een panorama-uitzicht op de plassen.- 

ja en echt als je in de boomgaard tussen de oeroude bomen loopt kom je ze tegen,ik heb het zelf gezien
,elfjes,trollen en kabouters. 

zeg nou eens eerlijk,heb je hier wel eens van gehoord.? 


je waant je echt terug in de tijd,het geeft op de een of andere manier een heerlijk  vertrouwd gevoel. 


nou moet ik er wel bij vertellen dat ik een enorme liefde hebt voor deze kleinschalige bedrijven  


waar in deze jachtige tijd geld niet de hoofdmotor is waarop wij draaien.maar er ook tijd is voor
menselijkheid. en voor elkaar. 


dit is wel het vaste team ,wat bij gestaan word door een vijftal
collega,s met een "uitdaging" begeleid door een mentor die de buitenruimtes bewerken
 daar zijn we ook zeer blij mee. geinterreseerd bezoek hun website:

Een reactie plaatsen

achterhoeks ??

gewoon langs de weg. niks geen opdringerig personeel je kunt er rustig even over nadenken wat je zal doen.  niet te lang want de...