dinsdag 23 juli 2013

gluren bij de buren.


fiets je heerlijk kijk je uit naar alles wat er leeft en dan zie je ineens deze prachtige scania staan op
een woonerf tja die moest er toch wel even op.


en dan ga  je de hoek om en dan ,ja zie ik het goed even terug en ja hoor goed over de schuttingleunen dan zie ik deze mooie chevrolet-truck.


even uitvergroten want dit zie je niet elke dag,jammer dat ik zijn houten bakje er niet op kreeg, 


in de polder waren we aan het fotograferen toen ik in mijn spiegel medeweggebruikers zag
dus even naar de kant maar eigenlijk te laat zag ik wie ik voorrang gaf. 


je kan er van zeggen wat je wilt maar het is wel een mooie hobby. 


zou hij geld toegeven als ik hem voorstelde om met mij te ruilen.? 

Een reactie plaatsen

gouwe ouwe

niet dat wij niet willen maar het gaat nog even niet en dat toegeven is al heel wat dus  maar even gouwe oude van stal gehaald.  ma...