21 juli 2013

tenellaplas-2

kijk zo zou ik wel willen wonen s,morgens gewekt worden door de vogels ,zo uit de deur in je
klompen en gelijk de natuur in.meer hoeft niet


en dit zit dan heerlijk in je tuin. 


dit zie je vanuit je keukenraam  


en hier heb je geen vaasje voor nodig dan zou je de natuur te kort doen. 


dit is je ommetje dat je voor de koffie doet. 


halverwege word je aandacht gevraagd. 


nee dit is de parkeerplaats waar prachtige creaties staan in de bermen,wat is moeder natuur toch mooi. 


ik zei wandelen,nou je staat meer stil dan dat je loopt we worden verwelkomt met het ene na
 het andere concert. 


en zoals je ziet Cobie was weer in haar sas. 

 

het is jammer ze zaten op de onmogelijkste plaatsen  

en zulke paden mochten wij over wandelen,dat is toch geen straf. 


hier zag ik ongeveer een vierkante meter van. 


op de terugweg even langs de voornse-slikken.jammer dat de vogels heel ver weg zaten
 want het waren er heel veel. 

23 opmerkingen:

  1. truly beautiful place. life in paradise. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bas
    met die wandeling heb je wel mooie foto's kunnen maken erg mooi.
    groetjes herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zou geweldig zijn hé bas, zo hopla, daar ben ik weer natuur:-)
    maar zou j e dan nog alles zó mooi kunnen blijven zien:-)

    da's maar zeer de vraag,
    dit is were een heerlijke serie bas,.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bas ,
    Ik ken elk plekje op mijn duimpje maar jij hebt het mooi vast gelegd zodat ik hier in de kamer alles van dichtbij kan bewonderen HEERLIJK !!!!!
    Dank je wel .
    Het is daar genieten hé is Cobie toch ook wel mee geweest /
    grt,
    Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige serie Bas, 'n heerlijk gebied om even stil te staan tijdens de wandeling..
    Het mos en de libel strijden om de eerste plaats in deze serie, maar het wordt een gelijkspel!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige plek Bas, en zulke mooie flora en fauna. Kan me voorstellen dat je dar wel wilt wonen. Ik heb niet veel verstand van bloemetjes maar ik zie wel dat ze heel mooi zijn, echt een paradijs daar en dan ook nog vogels, libellen en vlinders. Meer is er niet te wensen, toch.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo zou ik het inderdaad ook wel willen ... zo uit mijn huisje stappen en de vrije natuur in ... lijkt me zalig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amice,mooie serie-pracbhtige natuur-om jaloers op te worden.
    Vraag; heb jij ook een blog onder de naam van Es.

    Groeten van eilandstaete.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige omgeving om te wandelen.
    Je hebt weer een prachtige serie laten zien, Bas.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Bas.

    Wat een heerlijkheid om daar te vertoeven en al dat moois te kunnen zien.

    Fijn dat wij weer mee kunnen kijken.

    Ik geniet er van, op afstand, maar toch heerlijk meegenieten.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful pictures, I like to view how these :) Regards

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amice,

    Mooie serie een omgeving om jaloers op te zijn.
    Klasse!!
    Even het volgende; als ik wil reageren via nic van es-dan moet ik mij eerst aanmelden bij de z.g. kringen.
    Via "stiefbeen"niet.
    In mijn ogen is dat nogal verwarrend.
    En de vraag is ook nog of een blogger zzich wel wil aanmelden.

    Met een hartelijke groet van eilandstaete.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige wandeling hebben jullie gemaakt Bas, ik heb er dank zij jou foto's van kunnen genieten.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is inderdaad helemaal geen verkeerd plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een mooi plekje! Dan kom ik je zoeken....

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi , hier eilandstaete.
    Dankjewel voor je reactie.
    Ben op bezoek geweest bij de vertellers!
    Grandioos blog.
    Daar heb ik nu echt van genoten.
    Met dit soort foto's heb ik wat.
    Vooral het kerkplein.

    groet eilandstaete.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow....a really stunning images..It's like a paradise...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely scenary, and beautiful pictures.. Congrats..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja, je zal maar in zo'n huisje mogen wonen!

    maar ..
    je zal als webbie maar mee mogen gaan wandelen doorheen zo'n paradijsje en alles vanop je stoeltje mogen bewonderen! :-))

    dankjewel, bas! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow...just beautiful! So nice of you to visit my blog. :) Hope to see you again. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige serie, Bas!
    Het is echt genieten...
    Lieve groetjes Anna :))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook deze serie is ent als de eerste prachtig om te zien. Volgens mij kan ik me daar ook echt wel een paar dagen vermaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen