vrijdag 19 juli 2013

Tenellaplas-Oostvoorne.


Tenellaplas weer een gebied waar wij nog nooit geweest waren en waar we zeker naar
terug gaan ,als de vakanties voorbij zijn. 


ik hoorde zachtjes mompelen ook zij willen mij niet zien dus even in de achteruit. 


wij zagen hier bloemen en plantjes die wij nog niet eerder hadden gezien 


en hebben hier gewoon heerlijk lopen genieten.


het is een heerlijk vogelgebied maar alles is zo groen dat je alles wel hoort maar weinig ziet. 


doordat het hier geen waterwingebied is ,is het gebied hier veel vochtiger  en gedijen hier weer plantjes
en dieren die dat weer nodig hebben.


maar ook hier kom je weer bekenden tegen. 


zulke plantjes staan hier heel veel. 

ja er komen nog veel meer foto,s maar anders word het zo erg lang en met dit mooie weer
 ga ik weer graag even naar buiten,
Een reactie plaatsen

blijdorp-vervolg

zij probeerde mij te verleiden,ze was ook heel moeilijk te weerstaan.  gelukkig werd ik afgeleid door deze vrolijke bende die mij tru...