vrijdag 12 juli 2013

Walhalla


voor iemand die in het fruit heeft gezeten was deze middag of ik in het walhalla was  


deze stond ons al toe te lachen. 


en zeg nou zelf als de peren er al zo bijstaan.


en de pruimen hangen er al zo bij,we hebben ze mogen proeven ,nou zo moeten vroege pruimen smaken.


zij kwamen nog mondjesmaat te voorschijn,als het nog lang duurde dan denk ik dat er niet veel meer hing. 


hier kan ik toch geen genoeg van krijgen ,van hollandse bodem  lekkerder kan haast niet. 


hier nog zo,n glimlach.


ja ik zei jullie al hier kan ik geen genoeg van krijgen ,nog een dag of tien ..... 


ja en de pruimen o wat zijn ze lekker. ik moet uitkijken anders voor dat we thuis zijn
 hebben we nog een bak met pitten... 


in de boomgaard kan je genieten van een heerlijk bakkie koffie met eigen gemaakte kersenflap
. je ruikt ze al als je langs de keuken loopt. 


je ziet het weer pruimen zoveel pruimen ja ik zag ze hangen. 

maar ook heerlijke appels man,man ik zou hier wel een weekje kunnen bivakkeren


verse vijgen voor wie een heerlijke fruitsalade wilt maken.dat smaakt er heerlijk in. 


ja en nou denk je alweer maarrrrrr ze zijn ook zo mooi. 


hij is nog eenzaam,maar daar help ik hem wel vanaf. 


kijk hier een overzicht ,nou heb ik iets teveel gezegd? als je ook wilt gaan kijken  .

Jomajole
Middelweg 5
2751GJ  Moerkapelle.  

www.jomajole.nl

Een reactie plaatsen

In en Um Deep,n

hier waren we voor veertien dagen uitgenodigd.om vakantie te houden. wat mot dat hier? wij kennen jullie helemaal niet. rust en ...