donderdag 9 mei 2013

heb je even voor mij.?


met hemelvaartsdag hebben wij een paar lieve dames bezocht die op een gesloten afdeling woonde
 op het moment dat wij de recreatiezaal binnenstapten werd het plaatje "heb je even voor mij,
maak wat plaats voor mij vrij"gedraaid wel heel toepasselijk want er was weinig
 bezoekersanimo deze dag. 

door het gebouw heen stonden voorwerpen van uit hun jeugd,een hondenkar,oude hulpmiddellen
 gebruiksvoorwerpen etc.


ja en niet een paar  


een museum zou er jaloers op zijn. 


dit is volgens mij toch wel voor de hele oudere onder ons. 


en dan voor de liefhebbers kan er een singel van Elvis gedraaid worden om te dansen,nou ja dansen. 


en dit dit is een zaalhond om aandacht te geven en vragen om aangehaald of geknuffeld te worden. 


en uit respect natuurlijk geen foto,s van de bewoners maar geloof mij er is niets dankbaarders
 dan gewoon eens iemand die nooit of weinig bezoek krijgt eens een
 beetje aandacht te geven,je hoeft meestal alleen maar te luisteren. 

Een reactie plaatsen