vrijdag 17 mei 2013

en toen op naar Haamstede.


we werden hartelijk welkom geheten,nou ja hij stond met zijn achterste in de wind en dacht ik sta best
jullie lopen maar om mij heen. 


je moest wel je lens goed beschermen het waren af en toe goeie zandstormen. 


hij bleef zitten waar hij zat. 


ik ga hier zeker nog eens terug met beter weer,maar dan zal het wel wat drukker zijn. 


het was heel laag water  dus ik had mijn bootje hier vast kunnen leggen. 

vogels waren hier goed vertegenwoordigd je zou voor de zanguitvoeringen alleen al gaan.


sommigen hadden moeite om te blijven staan. 


en als fazant laat je je ook even zien want je hoort er toch wel bij.toch zeker. 


er valt hier echt van alles te beleven. 


het is hier heerlijk toeven ,ik ben benieuwd wat je allemaal te zien krijgt als er minder wind staat. 

Een reactie plaatsen

arboretum

je zou zeggen dat het veelste warm was om ook maar iets te ondernemen maar het was genieten. hoewel er eigenlijk weinig mooi in bloei...