zaterdag 25 mei 2013

we zullen doorgaan....


je komt ze overal tegen ,maar ze zijn zo mooi op de foto. 


ja het is nog steeds het kralingsebos. 

en wij verbazen ons over de rust die er heerst,meestal is het toch wel wat drukker in een stadspark.

als ik niet kijkt dan zie je mij ook niet.


als een speer er van door. 

en ook ik maak mij uit de voeten. 


het leek vanmorgen haast een privè park. 

jammer dat er zoveel wind stond.


en zo drie maal het park rond,gaat er maar aanstaan,ik zie het graag. 


als fazant ben je blij dat het gras hier niet word gemaaid. 


en ik laat mij niet gek maken,want ik liep hier eerder. 

Een reactie plaatsen

In en Um Deep,n

hier waren we voor veertien dagen uitgenodigd.om vakantie te houden. wat mot dat hier? wij kennen jullie helemaal niet. rust en ...