vrijdag 31 mei 2013

heemtuin


macro is voor mij nog steeds een weinig beoefende techniek maar ik vind het wel heel mooi dus toch
 af en toe maar gaan oefenen.


nou lijkt het mij wel een eerste vereiste dat het windstil is. 

                                            en dat je er heel veel plezier aan beleeft.

en dan ineens zie je iets ontluikends 


er was helemaal niemand  buiten werd er gewinkeld en weet ik wat maar aan zo iets daar
 gaan we aan voorbij. 

eigenlijk ging ik voor de kievitsbloemen die wist ik te staan,dacht ik,maar dit jaar dus niet,of nog niet.


daarnaast was er volop te genieten ,maar op de een of andere manier dwaalde ik steeds af de
 een of andere knurft heeft vannacht mijn auto behoorlijk beschadigd en natuurlijk
 geen briefje of zo achter gelaten maar ja dat is het leven tegenwoordig in de stad. 


en hij maakt weer een hoop goed ach wat maak ik mij druk hij komt ook aan de overkant. 


en dus gaan we gewoon weer door waar we mee bezig waren. 


een oranje gezinde papaver. 


een muurtje dat door de natuur gewoon weer terug genomen wordt. 


en hier vergeet je gelukkig alles ,het is hier ook zo heerlijk rustig ,op de vogels na.

wat mij wel opvalt ,ik had hier heel veel bijen en insecten en vlinders verwacht maar dat valt vies tegen.


hier de oranje papaver in zijn volle glorie. 


en hier zou ik haast in gaan liggen en even een pet over mijn ogen trekken en dan over een paar uur
 wakker worden dat lijkt mij heerlijk. 

maar ja wat zullen de buren dan zeggen ,


nou daar trekken we ons niets meer van aan ,hier nog een stempeltje dan is deze kaart ook weer vol. 

Een reactie plaatsen

en nou de kouwe kant.

een beetje beledigd met een tweede plaats, maar het is dan maar zo.  ach ja we horen er blijkbaar ook nog bij.  het zal Ome Bram...