donderdag 30 mei 2013

vervolg -loetbos


Bij de Peterput aangekomen wilde ik heel graag uitsluipers fotograferen maar er zat van alles maar
geen uitsluiper maar misschien in de herkansing,nou mopperen we wel dat het veel regent maar
 wat is alles toch prachtig groen  


hier lagen Peter en ik twee jaar geleden nog kikkers te opserveren nou kan je onmogelijk de put in het
waterpeil is veel hoger en het eiland lijkt meer moeras. 


maar het groeit en bloeit ,ik ben hier gewoon een poosje gaan zitten en luisteren ,nou Bach en
 Beethoven hebben volgens mij het zelfde gedaan om hier inspiratie op te doen. 


ik had de fiets meegenomen dus kon ik in de omgeving zien dat er al behoorlijk

 gras gemaaid was en de vogels profiteerde daar goed van .je zag ooievaars
,kieviten volop maar wel ver weg, 


en dan denk je hebben draait hij net zijn kop om en daarna weg natuurlijk. 



er stond voor het mooi te veel wind maar het was een heerlijke dag. 


dit brutaaltje kwam gewoon aandacht vragen ,en wat doe je dan.juist afstappen en meestal voor
ik afgestapt ben is alles weg maar nee hoor ik kreeg zowaar de kans om een foto te maken. 


en als volleerd model ook van de zijkant nog even. 

en zeg nou zelf als het niet had geregend was dit allemaal dor,daar moet je toch niet aan denken.


het zijn niet de mooiste opname van de zonnedauw maar je wilt niet weten hoe ik er uitzag
,verzopen was ik. 


verkeerde belichting ja ik zie het ook maar weggooien kon ik hem ook niet. 


en zo zag ik een heel groot veldbouqet 

en bij deze bedankt voor uw bezoek namens de medebewoners van de polder. 

Een reactie plaatsen

In en Um Deep,n

hier waren we voor veertien dagen uitgenodigd.om vakantie te houden. wat mot dat hier? wij kennen jullie helemaal niet. rust en ...