woensdag 15 mei 2013

naar Burgh.

scherp is hij niet maar er stond een behoorlijke wind,maar blij dat ik er mee was (en nog ben)


en dan lopen er in de verte kievieten met jongen en vlug dat dat spul is je houd het niet voor mogelijk. 


eerst denk je is het nou omdat ik het zo graag wilt of is het echt. 


maar er liepen er aardig wat. 


het zijn gelukkig gebieden waar je niet helemaal bij kunt anders bleef er denk ik weinig van over. 


hij was met serieuzere dingen bezig. 


en hier zit eten genoeg. 


ze zijn wel heel erg op hun hoede. 

wel jammer dat er zoveel wind stond,ik had af en toe moeite om mijn toestel stil te houden.


maar dan zien we in de verte deze ree die ik helemaal niet had verwacht. 


en er zijn er meer. 


in totaal hadden we er negen geteld. 


het was heerlijk om er te zijn,je vergeet de wind en de tijd.


en we worden nog uitgezwaaid. 

Een reactie plaatsen

en nou de kouwe kant.

een beetje beledigd met een tweede plaats, maar het is dan maar zo.  ach ja we horen er blijkbaar ook nog bij.  het zal Ome Bram...