woensdag 28 augustus 2013

dag van de romantische muziek.


ieder jaar onder de euromast beleven we de dag van de romantische muziek.


een terug kerend spektakel van kleedjes,picknicken en mooi kleding uit vervlogen tijden. 


met alles er op en der aan,of juist niet. 


zeg nou zelf dit zie je toch niet iedere dag meer. 


de ene heeft natuurlijk meer plezier dan de andere. 


en ja soms is het de ideale plek om even rustig samen te zijn. 


of je wacht af op de dingen die gebeuren gaan,of dat hoop je dat dat gebeurd.


en wat is romantiek zonder een bloemetje,een bloemetje? als je vlinders hebt dan heb je toch zeker
 wel zo.n bak nodig? 


of samen even heerlijk bijkletsen. 


jandoosie heb ik mijn aansteker vergeten. 


maar Mamma is dit nou alles is dit nou Romantiek.??


kijk zo gaat dat nou hollandsche aardbeien schoon gemaakt en gewassen en dan zou je zeggen
 nou nee als er nou slagroom opzat,nou deze jonge dame heeft aan alles gedacht ze is
 gewapend met twee spuitbussen. 


kijk zo doe je dat je maakt thuis alles klaar doe alles in een mand en walla kip in t,bakkie.

hier zijn de flamingo-danseressen aan het warm draaien.


zeg nou zelf en dit midden in de stad,heerlijk toch?


en van lieverlee liep het hele park vol.


is het een gezellige boel of niet. 


samen leuke dingen doen. krantje kijken enzo


ja Papa daar heb ik niks aan. 


zo zie ik je veel beter. 


ja en dan moet het kapsel ook aangepast aan de stijl zijn. 


volgens mij hadden ze de grootste lol ik weet wel waarom maar dat zet ik er maar niet in.


zo hoor je het allemaal veel beter. 


er zijn er nog veel meer,maar ik zal jullie niet langer vervelen het was heel mooi om er met de
 camera doorheen te lopen maar er was zoveel te zien .

Een reactie plaatsen

Diepenheim en omgeving 2

Is dit nou wat er bedoelt wordt met de deur in huis vallen?van mij mag het zo iedere dag wel. dit was de verbouwde stal waar wij verb...