woensdag 21 augustus 2013

ook A.W.D.


wat heerlijk om zomaar door zo,n heerlijke laan te kunnen lopen. 


een konijntje dat ongestoord zijn gang gaat of hij alleen op de wereld is. 


vogels die denken dat je gewoon op de grond kan gaan zitten zonder dat er gevaar dreigt.


wolkenpartijen die je blij maken. 


en het gras lijkt wel een graanveld.


zimmer frei. (en dat in het seizoen) 


nog zo,n prachtige natuurwoning ,direct te betrekken ,en de prijs viel mij toch echt wel mee.


nou moet je niet gaan lachen,maar ik zou hier haast finaal aan zijn voorbij gelopen. dit verwachtte
 ik niet in het bos gewoon op een paaltje ,ik zou hem gewoon hebben kunnen aanraken. 


en hij bleef gewoon zitten terwijl ik naast hem stond. 


of hij nou niet goed kon kijken? hij keek alle kanten op  alsof hij mij wel hoorde maar niet zag. 


deze foto hoorde wat lager maar hij wou eerst even nou vooruit dan maar. 


hij geeuwde nog een paar keer en ging verder met slapen. 

Een reactie plaatsen

en nou de kouwe kant.

een beetje beledigd met een tweede plaats, maar het is dan maar zo.  ach ja we horen er blijkbaar ook nog bij.  het zal Ome Bram...