donderdag 15 augustus 2013

vlinders in de a.w.d


vlinders fotograferen wilt op de een of andere manier bij mij niet goed lukken,maar vandaag gingen
wij eigenlijk helemaal niet voor vlinders, maar de vlinders kwamen haast naar ons toe. 


het was nog een beetje fris maar dat vonden wij juist erg lekker. 


de bomen gaan alweer vrucht dragen. 


en er werd aardig wat af gewuifd. 


de bloemen stonden al in de vaas,er is toch echt overal aan gedacht. 


en de vlinders vlogen om je heen ,maar vergaten dat wij een dagje ouder worden of speelden
ze een spelletje met ons? 


als ik goed geteld heb dan zagen wij vanmorgen zes van deze mooie kleine blauwtjes. 


en over klein gesproken zo,n 3 cm denk ik.  

en ja hoor het nieuwe serviesgoed is ook al aangekomen.


hier hebben wij even naar staan kijken uit sommige bomen komt er een soort siroop waar
hevig van gegeten wordt. 


ja en sommigen vertikken het om even mee te werken ,ik heb op mijn kniëen liggen smeken
 maar ze waren onverbiddelijk. 


cobie was erg in trek bij muggen ,bijen maar ook bij de vlinders. 

Een reactie plaatsen

achterhoeks ??

gewoon langs de weg. niks geen opdringerig personeel je kunt er rustig even over nadenken wat je zal doen.  niet te lang want de...