zaterdag 10 augustus 2013

vervolgserie jomajole 2


nou denk je natuurlijk volgens mij is hij verdwaald nee dit loopt allemaal in de kwekerij rond  


wat motten jullie hier ik zal mijn bazin eens waarschuwen dat jullie hier zomaar lopen te fotograferen.


onder etenstijd moet er niet gezeurd worden. 


jullie geloven toch niet dat ik op gaat staan he ,daar heb ik even geen tijd voor, 


zeg heb je het al gehoord  ?.vanmiddag komen ze hier een bruidsreportage maken  dan zullen wij ook maar een schoonheidsbehandeling gaan nemen,vind je ook niet?


wat een gedoe nou ze komen maar ,maar ik ga gewoon mijn eigen gang hoor. 


en ik ? ik ga vast een heel mooi plekje zoeken. 


niet dringen er is vanmiddag genoeg te eten zo,n bruidspaar krijgt toch geen hap door d,r keel. 


hebben we eerst nog werkoverleg.? 


tja wat maken ze zich druk zonder mij kunnen ze toch niet beginnen. 


ze zullen mij toch niet gaan plukken? 


gelukkig hangen wij als vijgen niet in de weg. 


ze zullen toch niet gaan zingen van :
Jantje zag eens pruimen hangen ,ja als eieren zo groot. 

het scheen dat jantje ze wou plukken
schoon zijn vader het verbood.......


Een reactie plaatsen

In en Um Deep,n

hier waren we voor veertien dagen uitgenodigd.om vakantie te houden. wat mot dat hier? wij kennen jullie helemaal niet. rust en ...