07 augustus 2013

vervolgserie:Jomajole.


nou denken jullie natuurlijk wij hebben alles van de kersenkwekerij al gezien nou maak je borst maar
 nat er komen nog tig series. 


het enigste wat ik nog niet gezien heb is eigengemaakt huiswijn ,maar wie weet. 


alles staat er heerlijk bij  


gewoon zoals het hoort met een sproetje( de mooiste dames hebben ze toch ook?) 

de appels zijn haast al plukrijp.

de blauwe bessen lachen je toe.


appels in soorten en kleuren,die gewoon vragen om geplukt te worden. 


de nieuwe directie is al aan het warm draaien,dus onderaan beginnen dan heb je het bedrijf
veel beter in de vingers. 


de toezichthouders zijn goed vertegenwoordigd. 


de afdeling intern vervoer gaat een hele nieuwe dimensie krijgen. 


en de plannen worden reeds gesmeed, alleen de uitvoering nog. 


heb jij dat ook gezien? wat is onze bazin nou aan het doen,laat ze die nou gewoon hier achter??? 


nee nee ja het is maatje 37 dat zag ik ook maar meer zeg ik niet dan moet je zelf maar komen kijken. 

33 opmerkingen:

  1. Wat een mooi fruit, het water loopt je in de mond! Leuk vertelt allemaal en de laatste foto heel verrassend en spannend.
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. the farm produce looks great! loved the kittens and chicks, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bas
    leuk al die fruit maar die schoenen zijn ook erg grappig.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzonder leuke en afwisselende opnames vooral de laatste vind ik TOP.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig zo'n fruitige serie. Het water loopt me in de mond. Ook de foto's van de kinderen en katjes zijn erg geslaagd. Groet Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deine Obstfotoserie ist dir sehr gut gelungen. Du zeigst uns tolle Fotos...
    Liebe Grüße, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een rijke vruchten ... vangen boom is de beste.
    Wij brengen een post vandaag, grappig :))
    een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk fruitig log! Je moet er in de herfst nog maar een keer naar toe. Dan kun de wijn misschien zien en proeven.0
    Oef, wat een schoenen. Ik moet er niet aan denken om daarmee te lopen. Zo hoog, zo slecht voor de voet. Maar ze zijn wel geestig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat je ook voor je lens krijgt Bas, het komt goed op de foto en past altijd in je verhaal.
    Wat was er nu eerst, de foto of het verhaal?
    De katje zijn vertederend, zeker de laatste.
    Mijn druif doet het niet slecht, als ik zo naar die van een prof kijk!!
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tedoeme, tedoeme, ..

    bewaking of niet ..

    ik lig hier lekker te smullen van je overheerlijke foto's, bas! :-))

    (kun jij je link eens nakijken want er zit volgens mij een foutje in)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahahahahaha Bas het is een blog om van te smullen en je hebt het echt in je om een leuk boek te schrijven in samenwerking met de natuur , jij leeft je helemaal in dat merk ik aan alles hihihi grt,
    Annie
    http://anniezon.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Good picture story.
    I love those kids, both boys and chicks
    Who walks in those lovely heels? I'll fall, if I'll try .. :)
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geen schoeisel om tussen de fruitbomen te wandelen
    maar er valt daar veel lekkers te zien in het allerleukst gezelschap

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke serie bas.
    Het fruit ziet er heerlijk uit.
    De foto's van de kinderen en de katjes zijn ook heel mooi, goed gedaan!!
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Bas.

    Heerlijk al dat fruit,
    En mooi dat jonge grut van mens en dier op de foto gezet.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat fruit ziet er allemaal weer lekker uit, maar wat mij betreft stelen die kinderen en de jonge katten hier toch wel de show vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het water loopt me in de mond van al dat lekkere fruit, Bas. Het spreekt jou natuurlijk dubbel aan door je oude beroep. Mooie serie weer. Die schoenen zijn ook leuk. Zie ik daar nou dubbele kersen? Voor aan je oren? Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach weer een serie om van te watertanden....De laatste is mijn favoriet, bijzonder mooi !! Maar ook de foto's van de kinderen en poes zijn erg leuk. De besjes heb ik nog wat van in de koelkast staan..

    groetjes, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die lachende blauwe bessen.......die zien er wel heeeeeeeel verleidelijk uit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha letterlijk en figuurlijk weer een heerlijke serie Bas en natuurlijk voorzien van jouw leuke commentaar, dus weer een blog dat ik met genoegen heb gelezen en bekeken.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Preciosa serie, hermosas fotos!!
    Un abrazo grande.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. veel gezond lekkers, en geen schoenen voor mij hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  23. lekker bassie, een heel blog vol gezondigheden:-)
    en die schoenen..
    die passen me helemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Al dat fruit daar loopt het water mij van in de mond.
    Hier maar een paar peren aan de boom en de blauwe bes is nog groen maar de kruisbessen smaakten heerlijk.
    De rest va de foto's brengen een glimlach op mijn gezicht heerlijke platen.

    Groetjes en een fijn weekend,

    Frans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige foto's!
    Die grijze kat is net die jonge kat van ons!
    En die foto van die schoenen met kersen.... GEWELDIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat weer een leuk blog Bas en ik zag zowaar blauwe bessen!! Uiteraard ook druiven en zowaar een stel hoge hakken!?!?!? maar ook kuikens. Je bijschriften waren echt weer geweldig hihi......

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er lekker uit,word smullen geblazen binnenkort,fijn Weekend
    grt,Freddy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Yum! these look delicious; how pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat ziet er allemaal prachtig uit en je hebt er een mooie en ook grappige serie van gemaakt.
    Ik heb het met veel plezier bekeken.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nice looking fruit!


    Stewart M - Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. 1001 dingen die ik hier wel zou willen: druiven, appels, die jonge poesjes en die kersenschoenen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig commentaar Bas! :D Prachtige fotoserie en zoals de oma van mijn moeder altijd zei: Een gezicht zonder sproeten is als een hemel zonder sterren. Zal dat voor die peertjes ook wel gelden zeker! ;)

    BeantwoordenVerwijderen