maandag 28 januari 2013

A.w.d door de ogen van een rotterdammer.

Vrijdagmorgen was ik om 8 uur bij ingang oase (deel 3.)geen auto op de parkeerplaats
 ik had tot 9.30 het rijk alleen een belevenis apart cobie kon
jammer genoeg niet mee,maar alleen is toch wel ongezelliger
 maar de natuur maakte alles goed.


er was van alles te zien veel te veel voor een blog dus doe ik het in
 etappes.de wilde zwanen hoorde je op een afstand dus
kon je ze eigenlijk niet missen. 


zeg zus kan je mij niet even helpen? nou nee je bekijk het maar. 

nou ik heb je helemaal niet nodig hoor ik heb het zelf gedaan,
maar ik onthoud het wel.

ze zoeken elkaar wel op ze zitten er in een hele groep.


de boel word goed in de gaten gehouden,reken maar ondanks de sneeuw
 en hoe voorzichtig je ook doet . 


eendracht maakt sterk? 

en jij dacht dat ik wel mee zou werken


nou dan neem je ons toch eerst. 


wil je mij zo op de foto of anders zeg het maar. 


samen kan ook. 


nou hebt het toch wel lang genoeg geduurd. 


bekijk het maar ik ga verder. 

Een reactie plaatsen

In en Um Deep,n

hier waren we voor veertien dagen uitgenodigd.om vakantie te houden. wat mot dat hier? wij kennen jullie helemaal niet. rust en ...