maandag 7 januari 2013

vossen in de A.W.D


ja ik zal wel even meewerken o ik zal mij even voorstellen mijn naam is vos. 


zo als jullie zien ben ik niet de jongste meer dus mag ik er wel even
 bij gaan zitten. 


hier wil ik even een vogeltje vangen ,maar dat rotding werkt niet mee. 


ik ziet daar in de verte wat bewegen dat kan nog wel eens
interesant worden. 

ik ga toch maar eens poolshoogte nemen.en ja hoor daar staan twee konijnen.


de vos heel slim ga eerst een plan verzinnen als ik die linkse pakt dan loopt
 die rechtse weg.het water loopt al uit zijn mond. 


tot zijn verbazing beginnen de konijnen te praten: hoe had
 jij gedacht om ons op te eten? je mond kan geeneens zo ver open. 


dat was niet tegen de verkeerde gezegd de vos deed zijn mond open
 zo ver als hij kon. 

de konijnen lagen te rollebollen van de lol nee jongen dan moet hij 
echt nog een stukje verder..de vos deed opnieuw zijn uiterste
 best om zijn mond nog wat verder te openen.en 
dacht er kan gebeuren wat er gebeurd
 maar nu heb ik ze.


en toen hij zijn mond weer dicht deed ....zag hij dit. 

Een reactie plaatsen

en nou de kouwe kant.

een beetje beledigd met een tweede plaats, maar het is dan maar zo.  ach ja we horen er blijkbaar ook nog bij.  het zal Ome Bram...