vrijdag 25 januari 2013

een rotterdammer op vossenjacht.


vanmorgen was ik om 8 uur bij ingang oase het was uitgestorven
geen auto op de parkeerplaats alleen drukte van werklui .
 koud maar heel mooi net een sprookje. 

loop ik langs het kanaal lopen er een drietal vossen waarvan er
 twee gelijk de benen namen.

ik dacht en hoopte dat hij het kanaaltje over zou steken,maar hoewel de
 afstand groot was zag of rook hij mij en weg was ook hij.


hier bij de duizendmeterweg je kan zien dat de zon probeert door
te komen,volgens mij had hij iets in de gaten maar dat
 heb ik niet kunnen fotograferen.


hij vroeg zich af of ik ook zo gemeen kon kijken ,
nou ik zal het jullie besparen.


al ben je vos dit moet toch even gebeuren. 


en nou moet je mij even met rust laten,want ik krijg van jou
 toch niks dus eh he opkrassen. 

en toen kwam het zonnetje door en werd het me mooi het werd genieten.
word vervolgd.             (eindelijk vossen in de sneeuw kunnen fotograferen hier ben ik erg blij mee)

Een reactie plaatsen

achterhoeks ??

gewoon langs de weg. niks geen opdringerig personeel je kunt er rustig even over nadenken wat je zal doen.  niet te lang want de...