maandag 21 januari 2013

ook kralingsebos.


hele fijne sneeuw en ijzel ,maar ja ik was er nou toch en kijk eens
hoe stoer kan iemand zijn. 


jammer dat de straat nooit leeg is en naar de zijkant gaan was me te glad. 


de overkant van de molens daar ben ik nog nooit geweest,dat gaat toch
 wel eens tijd worden,maar ik wil nog zo veel zien. 


bij de plas waren nog wel wat plekken open. 


en daar was het haast dringen voor een redelijk plaatsje. 

het lijkt er op dat er zo een wedstrijdje gedaan wordt


maar ze waren echt op zoek naar voedsel dat was duidelijk.


zouden ze voor vogels ook een voedselbank hebben.? 

Een reactie plaatsen

Diepenheim en omgeving 2

Is dit nou wat er bedoelt wordt met de deur in huis vallen?van mij mag het zo iedere dag wel. dit was de verbouwde stal waar wij verb...