woensdag 2 januari 2013

blijdorp.

ja wij hadden nog twee gratis kaartjes maar die dreigden te  
verlopen,maar als je dit gezichtje ziet dan ga je toch al.


nou was het vanmorgen wasdag alleen er waren geen handdoeken,dan zomaar. 


en gelijk even langs de schoonheidssalon wat kleinigheidjes wegwerken. 


en de panda was ook thuis en had er zin in. 


er was nog een leuke vakantiewoning te huur.even thuis over hebben. 


volgens mij had hij een blauwtje gelopen. 

wachten jullie maar tot ik buiten ben,dan zal je eens wat zien.

duiken jongens van hem worden wij niet wijzer.


nou hebben wij geen politieke voorkeuren ofzo hoor maar wij zijn nou
eenmaal niet anders. 

over mij durf jij niets te schrijven jochie want ik ben zo bij je.
Een reactie plaatsen

blijdorp-vervolg

zij probeerde mij te verleiden,ze was ook heel moeilijk te weerstaan.  gelukkig werd ik afgeleid door deze vrolijke bende die mij tru...