11 januari 2013

nogmaals blijdorp.


af en toe gaan pa en moe met ons naar de speeltuin toe,vroeger gingen
 wij naar blijdorp maar eigenlijk gingen wij naar de speeltuin
 ,op de een of andere manier was dat toch belangrijker. 


nou moeders mooiste was hij nou ook weer niet. 


kijk dit is toch een schatje  


ja mij verwacht je hier niet ,nou wij zijn in grote getalen aanwezig,
eten  genoeg dus. 


hallo geef mij nou ook even aandacht,zo niet nou dan vraag ik er wel om. 

ik blijf wel gewoon door eten ,maar heb je mijn vriendin al gezien.?


ik zoek mij het apenzuur. 


o ze is beneden ze roept mij ,sorry hoor maar dit gaat voor.


nee he hij weer denk je van hem af te zijn,ik dacht dat hij een dierentuinverbod had . 


je kan merken dat het kouder word,ze kruipen haast in elkaar. 


even laten weten wie er de baas is. 


nog even een puntje op de i zetten. 

35 opmerkingen:

  1. a great bunch of animals. i liked the cute prairie dogs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De prairiehondjes zijn mijn favorieten. Altijd genieten om die beestjes te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb me kostelijk geamuseerd met je foto's en teksten, Bas. Je hebt weer een bijzonder leuk blog gemaakt. Misschien ga ik toch ook nog eens naar Blijdorp. Ben ik al tijden niet meer geweest. Gezellig weekend. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dierenfoto's, voor mij is de derde het beste.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whahaahha die puntjes die doen het m he bas:-)

    hilarisch :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige serie bas, ik vind de prairiehondjes altijd zo geweldig.
    Ik ben jaren geleden eens in Blijdorp geweest, je mag er niet met een hondje naar binnen en dat is zo jammer.
    Een heel fijn weekend,
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bonita serie y una gran entrada
    Un abrazo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach van mijn lievelingsbeestjes een hele serie! Wat hou ik toch van die beestjes.. :-) Ze zijn zo grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How delightful, a small animal zoo. I love the playground building too.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n dagje dierentuin. Ik vind zo'n hyena wel mooi, prachtig sterk beest.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie, vooral de prairiehondjes staan er mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer eens iets anders, ook beestjes maar in de zoo dan. Ja een hyena is niet moeders mooiste maar je vosjes wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig om te zien Bas, de prairiehondjes heb je heel mooi in beeld gebracht. Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful photos of the different animals. So cute !
    I wish you a wonderful weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie beestjes allemaal
    elk op zijn manier

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very good collection, my favourites are the birds of course :)
    Have a nice weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful day out with the animals and birds.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. de manier waarop je commentaar geeft is schitterend en heel genietbaar Bas ;-) Je doet me echt zin krijgen om weer eens naar de dierentuin te gaan. Prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke serie hoor en weer fraaie teksten er bij, een heerlijk blog is het geworden in woord en beeld!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. i love that playground house!! i just want to run around it...and go down the slide...and then play with all the critters!! =)

    GREAT shots!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een bezoekje aan een dierentuin is altijd inspirerend. Als je de kans krijgt kan je je er geweldig uitleven.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Blijft altijd leuk een rondje dierentuin. Blijdorp ben ik nog nooit geweest, zoals de vele andere in ons land. Dat krijg je als dicht bij een groot dierenpark woont. Hoop in ieder geval nog een keer naar Safaripark de Beeksebergen te gaan.

    Leuke serie Cobie en Bas.
    h. groet, Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De volgende regel van het liedje legt alles uit Bas: Dat is voor ons kinderen het mooiste dat er is.
    Maar een bezoekje aan de dierentuin blijft toch ook heel speciaal en er is altijd iets te fotograferen. Dat laat je wel weer zien.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vooral die giraf daar tussen op de eerste foto vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is een heel gedoe geweest Bas maar uiteindelijk heb ik het voorelkaar. Ik kan bij je reageren. Inderdaad.....het lukte niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die lepelaars heb je mooi doortekend op de foto weten te krijgen. Dat valt om de Duvel nog niet mee met die witte veren. Een mooie serie Bas.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. blijdorp zegt me niks, maar het lijkt me wel leuk daar

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie serie over Blijdorp. Was d'r zelf nog 8 januari.
    De laatste foto bij de weidevogels is gemaakt op mijn favoriete plekje.
    Je bent er buiten in een drukke tuin midden in de stad.
    Ik heb op jullie blog heel veel mooie natuurfoto's gezien en vertellen kan je ook!
    Bedankt voor je reactie op het ijshaar.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Bas lekker wezen spelen in de dierentuin? Gelijk heb je want het is de polder nu niets te beleven enkel vreselijk koud. Nou ja nu het sneeuwen gaat moet je toch eens als alles wit is het loetbos in de gaten houden want er is weinig zo mooi als een fazant in de sneeuw...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vooral je teksten maken deze serie nog veel leuker Bas hahahahaha... ik geniet hier echt van en wat een leuke diertjes laat je weer zien. ik denk dat ik ook maar weer eens naar een dierentuin ga want je ziet daar toch wel veel moois.

    BeantwoordenVerwijderen